יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

Goflo- חוויות מאימון מספר 2 או איך שרדתי את פוטין...

ממש לא מזמן כתבתי על האימון החדש והמהפכני Goflo, וכבר אני כותבת עליו שוב.
כי מה לעשות שאחרי פעם אחת ממש לא הספיק לי? הדבר הזה ממכר...
אפשר להגיד שהאימון הראשון שלי היה רק "טעימה" ממה שאפשר לעשות עם הרצועות של Goflo.
תזכורת קטנה למה זה Goflo: Goflo הוא אימון רצועות, אשר מתבצע עם רצועות בנג'י, אשר מנטרלות את מסת הגוף, ובכך מאפשרות לעשות תרגילים הנחשבים כקשים בקלות.
האימון השני עם רצועות הקסם האלו התקיים במכון הכושר החדש של אירה דולפין, הידועה בכינויה "אירה פוטין", ועוד מעט נגיע לסיבה שהיא קרויה כך...
אירה דולפין, למי שלא מכיר, היא מאמנת כושר והבעלים של חדר הכושר "פינק רום" בתל אביב. ניתן למצוא אצלה את כל הסלבס: טהוניה רובל, נטלי דדון, מיכל הקטנה, טיטי איינאו ועוד ועוד ועוד...
האימון, שאליו הגעתי, התבצע בפינק רום צפון ברמת אביב (ישנו גם סניף במרכז תל אביב).
אירה דולפין, הבעלים של המקום, הייתה גם זו שאימנה אותנו. כאן רואים אותה מדגמנת את רצועות הGoflo:
ואז הבנתי למה מכנים אותה בשם פוטין. אין ספק שהיא העבידה אותנו קשה מאוד, ולימדה אותנו מגוון גדול מאוד של תרגילים, שניתן לבצע בעזרת רצועות הGoflo. בעזרת הרצועות ניתן לבצע תרגילי בטן, רגליים, ירכיים, זרועות ומה לא...
אירה סחטה לנו את הצורה, ואני חייבת לציין שהייתי גאה בעצמי מאוד שהצלחתי לעשות את כל התרגילים בלי להתלונן (לפחות לא בקול).
כשהאימון הסתיים הרגשתי שעבדתי קשה, אז הרשיתי לעצמי להשתעשע קצת בנדנוד על הרצועות. מגיע לי, לא?
אז כמו שהבנתם, את אימון הGoflo אפשר למצוא גם בפינק רום (וגם בעוד מקומות. תכנסו לאתר: http://www.goflotrainer.com/)
בהצלחה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה