יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

סדרת המאזטים החדשים של צבר- טעיםםםם!!!!!

מכירים את האנשים האלה, שהולכים למסעדת שיפודים בשביל הסלטים? אז אני.
כן, כן, אני מכורה לכל הסלטים האלה שמגישים בהתחלה. ומוכנה לפעמים להסתפק רק בהם.
וגם בבית זה ככה. אני כל כך אוהבת סלטים, שלפעמים אני מגישה המון כאלה ומתמלאת ישר בתחילת הארוחה...
כך שמאוד שמחתי לגלות את הסדרה החדשה של צבר- סדרת "מאזטים" מיוחדים, שתענוג להגיש לאורחים ועוד יותר תענוג לאכול...
הסדרה, שבפיתוחה השתתף השף אבי לוי, שואבת השראה ממטבחי עדות, ומתאפיינת בטעם עשיר ומרקם נימוח.
מה בסדרה?
קרם חצילים, קרם פלפלים, קרם ארטישוק, קרם סלק וקרם עגבניות.
ניסיתי את קרם החצילים, קרם הפלפלים וקרם הארטישוק.
קרם החצילים הוא בעצם חציל קלוי. מקור המתכון הוא במטבח האלג'יראי. בתור מכורה לחצילים נהנתי ממנו מאוד. נהדר על פרוסת חלה.
גם קרם הארטישוק נהדר, ויכול בקלות להחליף את החומוס המסורתי במיקומו על השולחן. האורחים שהיו לנו בשבת, שבה הגשתי את הקרם, אהבו אותו יותר מכל המאזטים, וחיסלו אותו בקלות. כמו כל סדרת המאזטים- גם הקרם הזה מקורו באחד המטבחים הטעימים. במקרה הזה- המטבח הטוניסאי.
לקרם הפלפלים פחות התחברתי. הקרם הפיקנטי, שלקוח מהמטבח הטריפוליטאי, היה החלש מבין המאזטים, לטעמי.
את קרם הסלק וקרם העגבניות עדיין לא ניסיתי, אבל אני בהחלט מתכוונת לנסות אותם בהקדם.
קרם הסלק המרוקאי נשמע מצויין וגם קרם העגבניות, הלקוח מהמטבח הבלקני, נשמע לי כמו משהו שארצה לשלב אולי בפסטה ברוטב רוזה... 
המאזטים יכולים להתאים בתור סלטים בארוחה או בתור תוספת טעימה ומגוונת לכריך.
בנוסף, הם מכילים לפחות 50% ירק! שזה באמת נפלא:)
כל המוצרים טבעוניים ובהשגחת הבד"צ העדה החרדית (למעט קרם הארטישוק, שהינו בהשגחת הרבנות קרית גת).
בתאבון!

2 תגובות: