יום ראשון, 18 בפברואר 2018

מי גנב את העננים?

   

אחרי שהבן שלי התלהב בט-י-ר-ו-ף מהספר הראשון בסדרת "ממלכת חדי הקרן" (שעליו כתבתי פה), הוא לא הפסיק  ללחוץ עלי שהוא חייב לקרוא את הספר השני.
האמת היא, שלא נעים להודות, אבל גם אני כבר השתוקקתי לקרוא את הספר הבא, כי במקרה הזה מאוד נהניתי מהקריאה והכניסה אל העולם הקסום של חדי הקרן.
אז למזלי הספר השני הגיע בדיוק בזמן, והתכנון היה לקרוא כל ערב פרק אחד לפני השינה (בספר ישנם שבעה פרקים). רק שהבן שלי לא היה מסוגל "למרוח" את זה על פני שבוע, וכך גיליתי, שבכל פעם אחרי שהקראתי לו פרק- הוא פנה לבעלי בבקשה שיקריא לו את הפרק הבא. כך שלמחרת הייתי צריכה לקרוא לעצמי את הפרק שבעלי הקריא, כדי לדעת על מה מדובר:)
בקיצור- סיימנו את הספר די מהר, והבן שלי כבר מחכה לספר השלישי....
אבל, לטובת מי שעדיין לא נחשף לקסם, על מה הספר?
"ממלכת חדי הקרן- טירת העננים" ממשיך מאותה נקודה שבה נעצר הספר הקודם.
בספר הראשון גילתה הילדה זואי, שמתחת לעץ האלון יש מעבר מיוחד, שמביא אותה אל ממלכת חדי הקרן. יחד עם חדת הקרן אסטרה הן יוצאות למשימה חשובה, שעליה לא ארחיב כאן. פשוט תקראו!
בספר השני, זואי מגיעה שוב אל הממלכה, בדיוק בזמן חגיגות פסטיבל אמצע הקיץ. רק שמסתבר ששוב ישנה צרה המאיימת על הממלכה. הפעם החום כבד במיוחד,הצמחיה נהרסת, וכולם מיואשים.
עד שהם מגלים, שהחום הנורא נגרם, מכיוון שמישהו... גנב את העננים!
אסטרה וזואי יוצאות לחפש את העננים, ובדרך נקלעות להרפתקאות שונות, שבמהלכן אסטרה מגלה משהו חשוב מאוד על עצמה...
מה אהבתי בספר?
הספר השני בסדרה מותח, אפילו יותר מהראשון. ולראיה, הבן שלי לא היה מסוגל לחכות עד לפרק הבא...
אבל גם כשמדובר בנושאים, שהיו יכולים להיות "מפחידים", הסופרת זאנה דיוידסון, כותבת בצורה כזו שהילדים מרותקים, אך לא מבוהלים.
השפה קולחת, הציורים (של נונו אלכסנדר ויירה) מינימלים ומקסימים והחוויה באמת באמת קסומה.
מומלץ בחום רב. אני כבר מחכה לספר הבא...

ממלכת חדי הקרן- טירת העננים
מאת זאנה דיוידסון
הוצאת דני ספרים
מחיר לצרכן: 78 שקלים
להשיג בחנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה